.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند. انتقاد تند مدیرعامل ملوان : چرا کاری می‌کنید که شرمنده زنان شویم؟
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند.(ادامه)
فوتبالیست هایی که سال 98 عروس و داماد شدند + تصاویر
سال 98 با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که داشت، برای فوتبالیست ها سال چندان بدی نبود و تعدادی از آن ها ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. (ادامه)
عکس: حضور هواداران زن ملوانی در استادیوم تختی
بازگشت زنان ملوانی بعد از دو سال به استادیوم تختی برای تماشای بازی بین ملوان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان.(ادامه)
۲۷ خاصیت شگفت انگیز کلم قرمز برای سلامتی
کلم قرمز می‌تواند در تمام طول سال رشد کند، اما زمانی که در آب و هوای سردتر کاشت شود، طعم بهتری دارد. هنگامی که کلم قرمز در پاییز یا زمستان کاشت می‌شود، طعمی ترد، ملایم و فلفلی شیرین دارد.(ادامه)
شمال نیوز: اینکه یک تیم منحل شود یا نشود قطعا توسط هیات مدیره باشگاه صورت می پذیرد اما دلایل آن برای افکار عمومی بسیار مهم است. اینکه در بیانیه باشگاه از جملات حاشیه دار، نامفهوم و غیر شفاف استفاده شود چه مفهومی دارد؟


آبروی خدشه دار شده بانوان پاکدامن ملوان چگونه جبران می شود؟!
شمال نیوز: اینکه یک تیم منحل شود یا نشود قطعا توسط هیات مدیره باشگاه صورت می پذیرد اما دلایل آن برای افکار عمومی بسیار مهم است. اینکه در بیانیه باشگاه از جملات حاشیه دار، نامفهوم و غیر شفاف استفاده شود چه مفهومی دارد؟ (ادامه)
اسفناج آهن دارد یا نه؟
در دنیای فانتزی کم نیستند تعداد شخصیت‌هایی که با خوردن اسفناج نیرو گرفته و افراد شرور را از پای در می‌آورند. ملوان زبل یکی از همین شخصیت‌های معروف است. اسفناج مملو از آهن است؟! (ادامه)
تصویر: نیکی کریمی در لباس تیم فوتبال ملوان
نیکی کریمی چندی پیش به محل باشگاه ملوان بندرانزلی رفت و لباس تیم فوتبال بانوان این باشگاه را بر تن کرد. کریمی با اینکه مدت هاست از ساخت مستند فوتبالی اش پشیمان شده اما همچنان به فوتبال و حاشیه هایش علاقه مند است. او را در کنار مریم ایراندوست سرمربی تیم زنان ملوان بندرانزلی می بینید./سایت ملوان(ادامه)
این ۵ ويتامين را هرگز فراموش نکنید
كمبود اين ويتامين نيز باعث خونريزي از لثه مي شود. اين ويتامين نيز از ويتامين هاي محلول در چربي است. مصرف اين ويتامين به استحكام ساختار لثه ها كمك كرده، باعث تقويت ديواره مويرگ هاي لثه مي شود.(ادامه)
عکس/نیکی کریمی در لباس تیم فوتبال زنان ملوان
(ادامه)
چهار درخواست مهم باشگاه ملوان از وزارت ورزش
(ادامه)
شکست سنگین استيل اذين مقابل شهرداری تبریز
(ادامه)
عدم اجرای مصوبه هیئت دولت برای ایجاد ورزشگاه در انزلی
(ادامه)
اهم برنامه هاي خبري پنجشنبه کشور
(ادامه)
معارفه رئيس جديد هيئت مديره باشگاه ملوان
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.